loading...
rsh-school
اولین بازی انلاین اتوموبیل رانی
آمار جدید از جمعيت چين: 1328000000
اداره ملي آمار چين، جمعيت اين كشور را يك ميليارد و ‪ ۳۲۸‬ميليون نفر ذكر كرد.
اداره ملي آمار چين، جمعيت اين كشور را يك ميليارد و ‪ ۳۲۸‬ميليون نفر ذكر كرد.

به گزارش ايرنا، براساس آخرين سرشماري انجام شده، جمعيت چين تا پايان سال ‪ ۲۰۰۸‬ميلادي به يك ميليارد و ‪ ۳۲۸‬ميليون نفر رسيد.

در آخرين گزارش اداره ملي آمار چين درباره جمعيت چين كه در فوريه سال ‪ ۲۰۰۹‬منتشر شد از استان خه نن با يكصد ميليون نفر جمعيت به عنوان پرجمعيت‌ترين استان چين نام برده شده است.

براساس آمارهاي منتشر شده تنها ‪ ۱۰‬كشور جهان جمعيت شان از استان خه نن در چين بيشتر است.

چين از سالها قبل سياست تك فرزندي را در اين كشور به اجرا گذاشته است و بررسي‌هاي انجام شده نشان مي‌دهد اجراي اين سياست از تولد دست كم ‪۴۰۰‬ ميليون نوزاد در چين جلوگيري كرده است.
در جديدترين گزارش بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران آمده است: از 74.7 ميليون نفر جمعيت ايران، 53.6 ميليون نفر شهري و 21.1 ميليون نفر روستايي هستند.
بانک مرکزي جمعيت ايران را براساس برآوردهاي مرکز آمار آيران، 74.7 ميليون نفر اعلام کرد.

به گزارش مهر، در جديدترين گزارش بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران آمده است: از 74.7 ميليون نفر جمعيت ايران، 53.6 ميليون نفر شهري و 21.1 ميليون نفر روستايي هستند.

بانک مرکزي رشد جمعيتي کشور را 1.5 درصد اعلام و تصريح کرده است: تراکم جمعيت نيز 45.3 نفر در هر کيلومتر مربع است، همچنين جمعيت فعال کشور - البته سه ماهه اول 89 - 24.2 ميليون نفر و نرخ بيکاري هم در بهار امسال 14.6 درصد بوده است.

دولت ژاپن اعلام کرد در سال 2010 جمعیت این کشور با افزایش مرگ سالمندان به طور چشمگیری کاهش یافته است.

japan-people

به گزارش روزنامه الکترونیکی دانش و فناوری ـ ستنا، در سال 2010 در کشور ژاپن 1.19 میلیون مرگ و میر ثبت شده است که از تاریخ 1947 تاکنون بی سابقه بوده است. در حالیکه آمار تولد در این سال با رقم 1.07 میلیون نسبت به سالهای پیش ثابت بوده است. مهمترین عوامل این تعداد مرگ و میر سرطان، سکته و دیگر ناراحتی های قلبی گزارش شده است.

یک چهارم جمعیت فعلی ژاپن را افراد شصت و پنج ساله و به بالا تشکیل می دهند که برطبق برنامه ریزی های دولت این کشور تا سال 2050 این رقم به میزان چهل درصد افزایش خواهد یافت. مانند دیگر کشورهای پیشرفته سن ازدواج میان جوانان ژاپن نیز افزایش یافته و آنها پس از ازدواج به تعداد فرزندان اندک قناعت می کنند. در سال گذشته 706 هزار ازدواج در ژاپن ثبت شده است که کمترین مقدار از سال 1954 تاکنون به شمار می رود.

بنابه آمار رسمی این کشور جمعیت ژاپن در حال حاضر125.77 میلیون نفر گزارش شده است.

ازدیاد صد و پنج میلیونی جمعیت آمریکا تا سال 2060 در پی مهاجرت

محققان تأثیرات مهاجرت بر اقتصاد و کیفیت زندگی در آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار می دهند

 

 


نویسنده: جفری توماس
عضو هیئت تحریریه یو. اِس. اینفو

واشنگتن – از زمان بنیاد ایالات متحد، میزان رشد جمعیت آن تا حدی بوده است که بنا بر گفته دانشمندان در تاریخ بشر سابقه نداشته است. برخی بر این اعتقادند که این رشد فزاینده موجب شده است ایالات متحده در ردیف مرفه ترین کشور های جهان قرار بگیرد. اما بعضی دیگر، به عنوان اثرات منفی رشد سریع جمعیت، به تراکم، پراکندگی مراکز شهری، ترافیک، آلودگی هوا، کمبود فضا های باز و آزاد سازی فزاینده ی گاز های گلخانه ای اشاره می کنند.

گزارش جدیدی حاکی از این است که میزان مهاجرت جاری، تا سال 2060، 105 میلیون نفر به جمعیت آمریکا اضافه خواهد کرد.
این گزارش، 100 میلیون بیشتر: برنامه ریزی تأثیرات مهاجرت بر جمعیت آمریکا، از سال 2007 تا سال 2060 ، توسط استیون کاماروتا، رییس پژوهش های مرکز مطالعات در امور مهاجرت تهیه شده، که یک مؤسسه تحقیقاتی مستقل است. کاماروتا برآورد های خود را بر اساس داده های اداره آمار و پیش بینی های این اداره در مورد میزان موالید و مرگ و میر تنظیم نموده است.
طبق این گزارش، هر ساله 1.6 میلیون مهاجر به صورت قانون و غیر قانونی در کشور اسکان می یابند و 350,000 تن این کشور را ترک می کنند. در نتیجه، سالیانه 1.25 میلیون تن به آمریکا وارد شده و در این کشور می مانند. در صورتی که مهاجرت به میزان جاری ادامه یابد، جمعیت آمریکا از 301 میلیون فعلی، به 468 میلیون در سال 2060 خواهد رسید، یعنی افزایشی برابر 167 میلیون (یا 56 درصد). مهاجران آینده و اولاد آن ها، معادل 105 میلیون تن (یا 63 درصد) به این جمعیت می افزایند.
مهاجرت به آمریکا در 5 دهه اخیر افزایش داشته است. چنانچه این روند ادامه یابد، در این گزارش پیش بینی شده که افزایش جمعیت مهاجران بیش از 105 میلیون تن خواهد بود.
در این گزارش نشان داده می شود که اگر مهاجرت حتا تأثیر عمیقی بر تعداد جمعیت کشور بگذارد، باز هم در کند کردن روند مسن شدن جامعه آمریکا تأثیر چندانی ندارد. بعضی از حامیان مهاجرت این طور استدلال کرده اند که شمار زیاد مهاجران، از مسن شدن جامعه، و عدم توازن میان تعداد کارمندان و بازنشستگان جلوگیری می کند.
طبق این گزارش، بیشتر افزایش جمعیت در پی مهاجرت های قانونی است. مهاجرت های غیر قانونی، تا سال 2060 ، موجب افزایش جمعیت به میزان 37.9 میلیون خواهد بود، و از سوی مهاجران قانونی، 67.4 میلیون تن به جمعیت اضافه خواهد شد.
کاماروتا گفت که به اعتقاد او، اصلی ترین سؤالی که به دنبال پیش بینی او مطرح می شود این است که داشتن جمعیت بیشتر و کشوری که دارای تراکم سکنه بالایی است، موجب چه منافع و ضرر هایی می شود.

"بعضی، ازدیاد جمعیت را با بدتر شدن کیفیت زندگی برابر می دانند، و تأثیر منفی آن را در اموری مانند آلودگی هوا، تراکم جمعیت، فقدان فضای باز، و بی نظمی می بینند. دیگران این برداشت را دارند که جمعیت زیاد موجب ایجاد امکانات بیشتر برای کار و کاسبی، کارگران و مصرف کنندگان است."
به نظر روی بک، مدیر عامل نامبرز یواِس اِی، یک سازمان غیر انتفاعی مستقل که مخالف سیاست های جاری فدرال در امر مهاجرت است، نتیجه این تحقیق کاملا ً "دلسرد کننده" و "تکان دهنده" است. بک، نویسنده موضوع ضد مهاجرت است. او می گوید، "آن صد میلیون نفر اضافه موجب تفاوت زیادی در کیفیت زندگی می شود." بک مهاجرت انبوه را نتیجه مستقیم سیاست های آمریکا تلقی می کند و آن را "برنامه تراکم سرکوبگرانه فدرال" می خواند.

با این حال، برای بن واتنبرگ، این برآورد ها حاکی از نتایج مثبت است. او می گوید، "میزان موالید در سراسر جهان رو به کاهش است" و من باب مثال از جمعیت رو به نقصان در اروپا، اورآسیا و آسیای شرقی صحبت به میان می آورد. واتنبرگ نویسنده تعداد کمتر: چه گونه کاهش جمعیت آینده ما را خواهد ساخت است. "تنها قدرت بزرگ جهان که دارای رشد جمعیت است، ایالات متحد می باشد. جهان به سوی کم نفوسی می رود."
بک و وانتبرگ در را بطه با این گزارش تازه، در میزگردی در باشگاه ناشنال پرس واشنگتن در 30 اوت، شرکت کردند.

ماهیت طولانی مدت ازدیاد جمعیت در ایالات متحده، از افزایش 75 برابری نسبت به سال 1790 ، عیان است؛ در آن سال طبق آمار، جمعیت این کشور کمتر از 4 میلیون نفر بود، و امروز این رقم به 301 میلیون نفر بالغ می شود. واتنبرگ معتقد است که این رشد جمعیت، رمز موفقیت آمریکا در پویایی بوده و می گوید مشارکت مهاجران در این امر تأثیر زیادی داشته است، به نظر او، مهاجران مردمانی وطن پرستند و این قبیل احساسات آن ها، حتا از آمریکایی های اصیل شدید تر است.
واتنبرگ، عضو ارشد مؤسسه آمریکن اینترپرایز، سازمان پژوهشی سیاست های واشنگتن، می گوید، "سن متوسط مهاجران جدید 29 سال است، و آن ها قبل از رسیدن به سن بازنشستگی، به مدت چهل سال هزینه خدمات اجتماعی را خواهند پرداخت." او ادامه می دهد، "رمز موفقیت ما در جهانی شدن این است که می دانیم چه گونه مردم را باید جذب کرد."
کاماروتا معتقد است که طبق برآورد های او نشان داده می شود که جمعیت آمریکا حتا بدون در نظر گرفتن امر مهاجرت هم به طور قابل ملاحظه ای رو به ازدیاد است. از این گذشته، اثرات مهاجرت هم فزاینده است." مهاجران امروز، بازنشستگان فردا خواهند بود."
کاماروتا میزان رشد مهاجرت از زمان تصویب قانون مهاجرت در سال 1965 را در تاریخ آمریکا بی سابقه می داند. او می گوید، در پی دوره های قبلی مهاجرت ، دورانی نیز بود که میزان مهاجرت افت می کرد.
به موجب قانون مهاجرت سال 1965، سهمیه بندی به لحاظ ملیت از میان برداشته شد و راه را برای ورود تعداد کثیری از مهاجران کشور های غیر اروپایی، مخصوصا ً آمریکای لاتین و آسیا، باز کرد.

 

گلچین اس ام اس رفاقتی و لوتی

اس ام اس رفاقتی

اس ام اس جدید اس ام اس لوتی اس ام اس رفاقتی اس ام اس باحال 

به درخواست کاربران عزیز تو این پست گلچینی از اس ام اس های رفاقتی رو براتون ارسال کردم

امیدوارم خوشتون بیاد

 

هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست/ یاد او درمان ما   وجای او در قلب ماست

 

 یه عالمه اس ام اس جالب مخصوص رفقای لوتی در ادامه مطلب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم

هرچند که افتخار دیدارت نیست / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم  

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خر خرخرخرخرخرخر خرابتیم رفیق!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روز به خورشید مینازد ، شب به ماه

ما به داشتن عزیزی مثل شما

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اتل متل توتوله ، حال رفیق چه جوره ،

این را بخوان یادم کن ، لبخند بزن شادم کن

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام یه زحمت واست داشتم ،

قربونت از جلو آینه گذشتی این رفیق مارو هم ببوس

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

پیامک میدهم اکنون برایت ، به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم ، دلم کرده کنون خیلی هوایت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


به خودم میبالم که در این عصر یخی ، دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

الهی که بخت تو را وا کنم    

تو را توی بخت خودم جا کنم

در باغ سبزی نشانم بده

که باغ دلت را مصفا کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من ترانه می سرایم

تو ترانه می نوازی

در ترانه های من اشك است و بی قراری

یك بغل از ارزوهای محالی...

تا ابد چشم انتظاری...

فکر پایان و جدایی...

ترسم از این است که شاید

در نگاهت من بیابم ردی از یک بی وفایی...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست

آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست

می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد

آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست

می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند

از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است

راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو

تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست

طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود

روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صدام كن
اگه یه روزی چشمات پر از اشك شد و دنبال یه شونه گشتی كه گریه كنی
صدام كن
بهت قول نمی دم كه ساكتت كنم منم پا به پات گریه می كنم
صدام كن
اگه دنبال مجسمه سكوت می گشی تا سرش داد بزنی
صدام كن
قول میدم ساكت بمونم
صدام كن
اگه دنبال یه همدرد گشتی تا باهات همراهی كنه
صدام كن
من همیشه همراه تو ام
صدام كن
اگه ...........
نه دیگه دنبال بهونه نگرد كه صدام كنی
فقط صدام كن
صدام كن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اینجا که من رسیده ام ...


ته دنیای بدون تو بودن است!!


همانجایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم!


ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام!


خوب تماشا کن...


دلم هم تنگ نشده!


یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم ...


تو باش و دل من و همه فریادهایی که ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـی مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوی !

خـبری از دل تنـگـی تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آسمـان هـم کـه بـاشی


بـغلت خـواهــم کـرد ...


فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش


هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد ...


پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو


دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

و من تردید داشتم که با نبودنت آرام می شوم یا با بودنت خوشبخت؟


و حتی شک داشتم که آرامش را می خواهم یا خوشبختی را!


و هنوز دست و پا میزنند


ذهن خسته ام...


قلب درمانده ام...


چشمان بهت زده ام...


حرف هایم این روزها سر و ته ندارد!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اس ام اس سرکاری و خنده دار عید نوروز ۱۳۹۰

اس ام اس نوروز 1390 

بزرگترین رنجها از آن کسانی است که رنج نمیکشند .
سالی مملو از رنج و زحمت برات آرزو دارم !!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یادت باشه : تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه !

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

امیدوارم تو سال جدید موتور آرزو هات پنچر نشه !
عید۹۰ مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند سال و چند عيد بايد از عمر تو بگذره تا آدم بشي؟...

  يک سال از عمرت گذشت، ولي باز تو هموني که بودي...

 فرشته دوست داشتني بهارمبارک!


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هفت سين شمالي ها : ساردين - سفيد ماهي - سوف ماهي - سفره ماهي - ساحل دريا - سفيد رود - سير ترشي


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هفت سين موزيسين ها : سنتور - سه تار - سنج - ســـا ک سيفون - سه گاه - سمفوني - سورنا


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هفت سين ترياکيا : سوخته - سوزن - سوراخ حقه - سيني - سماور - سورو سات - سستي


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مي‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنيدن اين جمله کليشه اي بهم مي خوره.

پس سال نو مبارک!

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ورود به اين عيد سعيد باستاني بنا به دلايل فني براي شما مسدود مي باشد . لطفا اصرار نفرماييد!
عيد شما مبارک

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هر روزتان نوروز، نوروزتان پيروز، نوروزتان امروز، امروزتان ديروز، ديروزتان پيروز، پيروزتان هر روز، اسگول شدي امروز!


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

e

 . .. ei

. .. eid


 . .. eide

 . .. eidele ghafel


 . .. didi sale 89 ham tamoom shod?

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهني

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با توجه به گران شدن نرخ sms پيشاپيش نوروز ۹۰ ، ۹۱ ، تولدت ، تولدم ، پيوندتان و قدم نورسيده مبارک.نور به قبرت بباره

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باتبريک سال نو
عاقبت زمستان رفت و رو سياهيش براي ما موند
..
...
....
....
حاجي فيرو

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سلام، ببخشيد اين موقع شب بيدارت كردم.
.
.

.
خواستم يادآوري كنم: سال نو شده.
.
.

.
. كم‌كم بايد از خواب زمستوني بيدار بشي

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آلبرت انيشتين، زکرياي رازي، اسحاق نيوتن، پروفسور حسابي، من و ساير دانشمندان، سال خوشي را براي شما آرزومنديم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگر به تيپ خود اهميت ميدهيد


اگر به دنبال لباس زيبا براي عيد هستيد


اگر شيک پوشي را دوست داريد ...


با ما تماس بگيريد.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صنف پالان دوزان پايتخت

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 اين اس ام اس رو تا ....روز ديگه نخون

.

.

.

.

.

.

. چيه؟؟ فکر کردي ميخوام عيدو تبريک بگم؟؟

يادت باشه اولين کسي بودم که سال۹۰ سرکارت گذاشتم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ميتونم خواهش کنم سال تحويل بياي خونه ما؟


آخه سبزه خوشگل تر از تو پيدا نکردم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

باز باران با ترانه مي خورد بر بام خانه آمد آن روز باراني گفت كه آمد روز عيد گفت هر لحظه تنها مانده در اين شب رويايي گفت كه شايد دل عيد شده اسير باز بهار آمد در اين خانه ي تنهاي ما همه گفتيم عيد آمد بوي بهار آمد(ببخشيد كه كمي گيج شديم منظور همان عيد شما مبارك است

بهترین متن ها برای کارت تبریک عید نوروز و متن تبریک سال نو۱۳۹۰

متن بسیار زیبا و مودبانه برای کارت تبریک عید نوروز

 

فرا رسيدن سال نو هميشه نويد بخش افكار نو، كردار نو و تصميم هاي نو براي آينده است. آينده اي كه همه اميد داريم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، 365 روز سلامتي، شادي، پيروزي، مهر و دوستي و عشق را براي شما آرزومندم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.


از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان در سال جدید سلامتی و

و عاقبت‌‌بخیری را آرزومندم.

خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.

حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان در سال جدید

روزی حضرت مریم (س)

قصر آسیه،

 قلب خدیجه،

 عفت فاطمه،

جمال یوسف،

ثروت قارون،

حکمت لقمان

 و ملک سلیمان

و عاقبت‌‌بخیری را آرزومندم.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 هنگام بهار است و جهان چون بت فرخار            

خیز ای بت فرخار بیار آن گل بیخار


در پرتو الطاف ایزد منان ،

نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک

و

بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان

شکوفه باران باد.                                          

لبتان پر خنده

قلبتان از مهر آکنده                                              

دولتتان پاینده

ونوروزتان فرخنده باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باد نوروزی همی در بوستان بت گر شود     

 تا ز صنعش هر درختی لعبتی دیگر شود

در این بهار دل انگیز ، مزرع سینه اتان از سبزه ی محبت ، سبز و خرم باد

 

 یادت همه روز خوشتر از عید                     کاین منشا شادی جهان است

در این بهار سبز و روح بخش، امیداست:

 نظر مهر ربوبیت در دلتان بر دوام

 بر بساط عافیت آرام

کارهایتان بر نظام

دولتتان تمام

 و روز و نوروزتان فرخنده در ایام باشد.

سبزترین و دلنوازترین تبریکات خود را تقدیم حضورتان می نمایم.

دلتان در نظر حق شادان و جانتان به مهر ازل، نازان باد.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


آمد بهار خرم با رنگ و بوی طیب                  با صد هزار نزهت و آرایش عجیب


بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه ی جهان آیینه نمای قدرت خداوندی

می گردد.

فرا رسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره ی زمین که

نشانه ای از قدرت و رحمت الهی است را به حضور محبت ظهور شما و

خانواده ی محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار، به نازش می دار تا وقت دیدار

 

آمد نوروز هم از بامداد             آمدنش فرخ و فرخنده با د

 

با استعانت از آفریدگار جهان ، و به انگیزه ی رستاخیز طبیعت ، فرا رسیدن بهاران

شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به حضور

مهر ظهور حضرت عالی تبریک گفته ، از  آستان حضرت احدیت مزید توفیقات

برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و

شکوفایی ایران کهنسال، مسالت می نمایم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس های تبریک عید نوروز 90 به زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

 

 

 

اس ام اس انگلیسی تبریک عید نوروز 90
noroz gift suggestions:

To your enemy, forgiveness.
To an opponent, tolerance.
To a friend, your heart.
To yourself, respect.
Happy New Year

 

پیشنهاد عیدی نوروز :
برای دشمن خود: بخشش
برای رقیب: تحمل
برای دوستانت:قلبت
برای خودت:احترام
 سال نو مبارک

  

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

() ”’*()
(….’o’.)
Hmm…..

() “‘* ()
(.’o'….)
Where are you?

()*”’ ()
(……..)
where?

() ””*()
(.’o-…).”)
oh..! There u r…

just want to say
Happy New Year

همم
تو کجایی؟
کجا؟
اوه اینجایی؟
فقط می خوم بگم
 سال نو مبارک 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Faith makes all things possible,
Hope makes all things work,
Love makes all things beautiful,
i hope have all the three for this New Year

.
! Happy New Year


ایمان باعث میشه همه چیز ممکن است،
امید باعث میشه همه چیز کارکنه،
عشق باعث میشه همه چیز زیباتر باشه،
امیدوارم هر سه رو داشته باشی برای  سال نو.
 سال نو مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

From Home to home,
and heart to heart,
from one place to another.
The warmth and joy of noroz,
brings us closer to each other.
Happy New Year


از خانه به خانه،
و قلب به قلب،
از یک مکان به مکان دیگر.
گرمی و لذت
نوروز،
برای ما نزدیک به یکدیگر بودن را به ارمغان میاورد

سال نو مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 Lets welcome the year which is fresh and new,Lets cherish each moment it beholds,

Lets celebrate this blissful New year.

ترجمه به فارسی روان
بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم، بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم.

ادامه اس ام اس های تبریک  عید نوروز در ادامه مطلب

.

.

اس ام اس انگلیسی تبریک نوروز ۹۰

Wishing You All The Peace , Joy , And Love Of  The Season ! Season’s Greetings!

Happy New Year

ترجمه به فارسی
برای تو تمام صلح ، لذت و عشق این فصل رو آرزو میکنم . تغییر فصل رو بهت تبریک میگم

سال نو مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس چهارشنبه سوری

اس ام اس چهارشنبه سوری

 

اس ام اس چهارشنبه سوری اس ام اس مخصوص چهارشنبه سوری یامک زیبا برای چهارشنبه سوری پیامک عاشقانه چهارشنبه سوری جدید ترین اس ام اس های جهارشنبه سوری اسفند ماه ۸۹

 


واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

smsچهارشنبه سوری یه عالمه اس اس ام برای چهارشنبه سوری


با یاد سرخی گونه هات..

درخشش چشمات ..

سوزانندگی لبهات..

 داغی عشقت

 از رو آتیش میپرم

دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم

واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان

آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش

 و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهار را با چهار شنبه سوري
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را
با گرما ی دلنشین اجاق ها
میشناسم
هزار سال است مسلمان شده ام
اما هنوز شعله های زرتشت
در جانم زبانه میزند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بشد «چارشنبه» هم از بامداد    بدان  باغ  که  امروز  باشیم  شاد

چهارشنبه سوری گرامی باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد.

.

.

.

ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تام کروز ، نيکلاس کيج ، جنيفر لوپز ، رابرت دنيرو ، ياني ، ديوويد کاپرفيلد ، آنتوني رابيز ، خود من  و بقيه ي ستارگان جهان ازت خواهش ميکنيم چهارشنبه سوري مواظب خودت باشي

اس ام اس چهارشنبه سوری اس ام اس مخصوص چهارشنبه سوریsmsچهارشنبه سوری یه عالمه اس اس ام برای چهارشنبه سوری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چهارشنبه سوري نزديکه.يه وقت نري از رو آتيش بپري.

.

.

آخه تجربه ثابت کرده اگه بره رو آتيش کباب ميشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آخرین سخنرانی اوباما:

ملتی که در چهارشنبه سوری  یکدیگر را با ترقه پاره می کنند
اگه انرزی هسته ای بدست بیارن  دنیا را پاره می کنند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم 

آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری 22 است یا 29. روز 22 اسفند یوم الشک و از 22 تا 29 اسفند هفته ی وحشت اعلام شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 740
  • بازدید ماه : 887
  • بازدید سال : 8,502
  • بازدید کلی : 59,185
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش

    خبرنگار
    ویدیو آپارات